Akustika u barovima & restoranima

Vaša hrana može biti odlična… Ali, kakav je zvuk u vašem restoranu?

Moguće je da je ovo prvi put da obraćate pozornost na ovu temu – ali, vjerojatnije je da je ovo tema koja barem postoji u nekom kutku kolektivnog uma ugostitelja. Vrlo smo svjesni da jačina zvuka vašeg objekta obično nije hitan problem. I pored tog saznanja, htjeli bismo ukazati na okolnost da biste, nakon što ste osigurali osoblje i dotjerali meni, trebali uzeti u obzir odjek i jačinu zvuka u vašem restoranu.

 

Akustika je klijentima važna

Iako vaši klijenti možda ne koriste taj izraz ili nisu svjesni znanosti iza problema – brzo pretraživanje fraze “Great Food, but just too loud” prikazat će brojne stranice sa recenzijama korisnika. Ne čudi stoga da mnogo najboljih stranica i aplikacija sa korisničkim recenzijama restorana koriste “Noise Level” kao faktor u korisničkoj ukupnoj ocjeni. Prema Zagat-ovom istraživanju bostonskih posjetitelja restorana iz 2014. otkriveno je da je „razina buke u restoranima glavna prepreka odlaženju nekamo na objed, omrznutija od kvalitete usluge i razine cijena, prema rezultatima online ankete. Više od 70 posto anketiranih izbjegava restorane koji su preglasni. Rezultati su bili slični u New Yorku, kao i na nacionalnoj razini.“

„… Ali, ja želim sačuvati živahnu atmosferu!“ Upravljanje zvukom ≠ tišina!

Često čujemo ovakve argumente. Važno je napomenuti da postoji velika razlika između stvaranja ugodne okoline u kojoj ljudi mogu razgovarati bez vikanja i akustički izolirane vokalne kabine. Dodavanje apsorpcije vašim stropovima i/ili zidovima NEĆE ušutkati vaš prostor. Kada su akustički paneli pravilno postavljeni i ravnomjerno raspoređeni prostor će dobiti usmjereniji, prirodniji zvuk. Glavni zadatak panela je ukinuti jeku i odjekivanje između paralelnih površina. Razmislite o tome kako potpuno popločana kupaonica zvuči. To je direktni rezultat svih tvrdih, reflektirajućih površina u prostoriji – i u pravilu se ne doživljava kao ugodan akustički ambijent. Zamislite šestero ili sedmero ljudi kako razgovaraju u ovoj popločanoj kupaonici – svi se nadglasuju i naprežu da bi se čuli. Je li ovo scenarij u vašem restoranu?

 

Jeste li spremni za više informacija? Možemo vam pomoći!

Želite li saznati više o vašem rješenju? Naše visoko obučeno osoblje na raspolaganju je za telefonsku podršku 0981341909 ili putem e-maila info@audion.hr.